جزئیات چگونگی ویرایش اطلاعات آزمون کادر اداری قوه قضاییه
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کادر اداری قوه قضاییه می رساند، با عنایت به پیشبینی سهمیه کارکنان شورای حل اختلاف، مشمولین جهت برخورداری از ظرفیت مذکور فرصت دارند تا در مهلت مقرر نسبت به ویرایش و تغییر شغل و محل انتخابی خود اقدام نمایند.
به گزارش حقوق و قضا به نقل از ایسنا، داوطلبان مذکور می توانند حداکثر تا ساعت ۱۶: ۰۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه با رفتن به پروفایل خود، در صورت داشتن شرایط احراز نسبت به ویرایش شغل و محل مورد تقاضا اقدام نمایند. شایان ذکر است، تغییر محل مورد تقاضا، تا ساعت ۲۳: ۰۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه برای همه داوطلبان فعال خواهد بود.
در صورتیکه داوطلبی در این مرحله مبادرت به تغییر شغل نماید، ملزم به پاسخگویی به سوالات در ارتباط با شغل جدید بوده و روز آزمون دفترچه سوالات شغل جدید به داوطلب عرضه می شود. ازاین رو به این دسته از داوطلبان سفارش می شود ویرایش در ارتباط با این بخش را با دقت بیشتری انجام نمایند.
شایان ذکر است، مراتب طی جدول اصلاحی در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https: //hrtc.ir/ قرار گرفته است.
زمان برگزاری آزمون ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ بوده و کارت ورود به جلسه از بامداد روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل دریافت می باشد.
منبع: حقوق و قضا
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب